Ajánlat, megrendelés, teljesítés... 

Ajánlat,
megrendelés,
teljesítés…

… avagy hogyan rendeljünk meg pontosan egy munkát

Ha nem ismersz még minket és először jársz itt az oldalon kétféle képpen veheted fel velünk a kapcsolatot. Egyrészt írsz egy e-mailt az elképzelésedről vagy felhívsz minket és elmondod. Ha az e-mail mellett döntesz, írd meg nekünk kérlek a teljes neved és a telefonszámodat is.  A telefonszámod fontos, hisz előfordulhat, hogy vissza kell kérdeznünk pár dologban, hogy pontosan fel tudjuk térképezni mit is szeretnél. Amit tudjuk mire van szükséged, már tudunk is egy konkrét ajánlatot küldeni.

Miután megismertük és megértettük egymást, elkészítjük az ajánlatot, ami tartalmazza a munka összes specifikációját egyértelműen és érthetően. Nincs két egyforma munka így felvetődhet a kérdés, hogy mik is lehetnek ezek a specifikációk? Legfontosabb a méret ez lehet álló vagy fekvő, példányszám, színek száma. Továbbá a hordozó nyomdai munkáknál a papír fajtája, dekorációnál a fólia típusa. Természetesen itt mindent nem tudunk leírni de az adott munkához az ajánlatunkban igyekszünk részletesen, tételesen mindent megadni, hogy a megrendelő lássa, hogy mi is az amit majd kifizet. Itt még korrigálhatóak az estleges félreértések.
Az ajánlattal három dolgot lehet csinálni. Elfogadni, elutasítani vagy megbeszélni. Mi úgy gondoljuk, hogy más lehetőség nincs. Félretenni hónapokra, nem válaszolni rá hetekig, az nem opció. Mi szeretjük, ha válaszolnak az ajánlatunkra még akkor is ha nem megfelelő a kedves ügyfél számára. A kölcsönös tiszteletbe ez is beletartozik, hogy egy nemleges választ is felvállal leendő megrendelő. Megjegyzem, mi is felvállaljuk, ha nem tudunk megcsinálni egy munkát, nem hitegetünk.

Amennyiben az ajánlatunk elfogadható és ezt a gondolatot az ügyfél magáévá tette nincs más hátra csak egy írásos megrendelés, hivatkozva az ajánlatra. Nagy valószínűséggel az ajánlatban részleteztük a tejesítési, fizetési határidőket mindkét fél számára. Így, ezek tudatában megkezdődhet az érdemi munka. Az munka a kreatívval kezdődik. Elkészítjük az első verziót a gondolatok alapján, amit átvettünk. Ezt elküldjük a megrendelő számára amit tanulmányoz. Az esetleges észrevételeket e-mailben visszaküldi nekünk, ami alapján mi ezt korrigáljuk. Ezt hívjuk korrektúrázásnak. Normál esetben ez napi levélváltást jelent, hisz mindenki a saját területén elfoglalt. Ez az első korrektúra kézhezvételétől maximum 3-4 munkanap. Jóváhagyás után elkészítjük, legyártjuk a megrendelt munkát.


Nem bonyolítunk
de alaposak vagyunk…

Tisztában vagyunk vele, hogy akik betérnek hozzánk azok nem szakemberek. Nem is várjuk el tőlük, hogy megértsenek szakmai dolgokat, ezért nem is traktáljuk őket feleslegesen. Tudjuk az a legfontosabb dolog, hogy hogy minőségben, határidőben készen legyenek a munkák. Hamar kibogozzuk, kinek mire is van szüksége és nem bonyolítjuk túl a dolgokat. Viszont nekünk is vannak elvárásaink! Bízzanak bennünk, bízzanak abban, hogy megfelelő minőségű dolgot kapnak, hisz “szakmák” vagyunk. Nem ülünk rá a dolgokra, korrekt határidőket adunk. Elvárjuk azt is, hogy minket se tartson fel egy ügyfél! Ha egyszer megrendelt valamit akkor vigye, vigyük végig normál időben és határidőben. Ez mindkettőnknek érdeke.