AJÁNLATKÉRÉSTŐL A VÉGTERMÉKIG

Ahhoz, hogy egy gondolatból kézzel fogható termék legyen és olyan termék amilyet valóban szeretnél, végig kell menni a tisztességesen egy folyamaton. Ez a folyamat segít tisztázni minden lépést. Elosztani az ügyfél és a Stúdió között a feladatokat, tisztázni a határidőket továbbá a lefektetni az alapokat amihez mindenki tarthatja magát

Gondlat, határidő, teljesítés!

Ha egy munka elhúzódik az senkinek sem jó. Bátran állíthatjuk, hogy bizonyos munkák nem a Stúdió miatt csúsznak. Ez ma már egyre kevesebb de törekszünk arra, hogy ez a szám nulla legyen. Az alábbi listában a folyamatot időrendbe rakva szemléltetjük miként is megy végbe egy hatékony megrendelés. A lista egy első megkeresés és megrendelés folyamatát mutatja be. Természetesen egy bejáratott, folyamatos munkakapcsolat ettől rugalmasabb lehet, hisz olyankor már egy bizonyos fokon ismerjük egymást.

Megkeresés

Telefonon, e-mail-ben vagy személyesen történhet az első kapcsolatfelvétel. Ilyenkor felmérjük az ügyfél igényeit a munkával kapcsolatban. Javasolunk dolgokat, hisz bizonyos esetekben az ügyfél nincs tisztában a lehetőségekkel. Ez nem is probléma, mert ez nem az ő dolga. 

Ajánlat

Miután megismertük a feladatot, készítünk egy írásos ajánlatot. Az ajánlat két fontos részből áll. Egyik a kreatív előkészítés, másik része a megvalósítás. Egyik a másik nélkül is elképzelhető de ezt a feladat milyensége határozza meg. Fontos, hogy árajánlatot csakis kizárólag írásban adunk! Az ajánlat nem jár semmilyen kötelezettséggel. Mi úgy gondoljuk hogy egy ajánlattal három dolgot lehet csinálni. Elfogadni, elutasítani, megbeszélni. Amennyiben az ajánlatra nem érkezik válasz 7 napon belül, semmissé válik a megkeresés. 

Az ajánlat -amit kiküldünk- tartalmazza az Általános Szerződési Feltételeket amit a megrendelő a megrendelésével elfogad. Az ÁSZF itt a weboldalon is megtalálható.

Érdemi munka

Az ajánlat elfogadása után kezdődik az érdemi munka. Ilyenkor határozzuk meg határidőket és a fizetési feltételeket. Nincs két egyforma munka, így nincs két egyforma határidő de fixálni azért kell ezt a dolgot, hogy mindenki tudja mihez kell tartani magát. Mi elvárjuk az ügyféltől a hatékony együttműködést. Nem tartunk semmit a lógni a levegőben, az nekünk sem jó. Amennyiben az ügyfél részéről indokolatlanúl elhúzódnak a dolgok és a Stúdió azért nem tud haladni úgy a munkát megszakítja és az addig belefektetett időt, anyagot kiszámlázza. 

Átadás

A munka jellegétől függően a megrendelt dolgot többnyire a Stúdió telephelyén adjuk át. Bizonyos esetekben -kültéri telepítés, nagyobb volumenű dolgok amiket mi szállítunk ki- helyszínen adjuk át. Akár a telephelyen, akár helyszínen a megrendelőnek meg kell tekinteni a minőséget és át kell vennie a dolgot.